kbba

Latest Posts

I hate ulser

By 5:50 PM , ,

As salam...

Dah 3 hari mulut ni kena ulser..
T___T'
Nak gosok gigi sakit...
Makan pun sakit...

Air dah minum bergelen gelen..
Harap2 cepat sembuh la ulser tu.
Perut pun dah kembung minum air banyak.
Nak letak garam kat tempat ulser macam tak kuat je..
Pedih oitt...
Kumur dengan air garam je la mampu.

google

Oh ulser nyah cepat please...
Nak cakap banyak pun tak boleh ni.
I hate u!!!




You Might Also Like

8 leave a massage here...

  1. eish
    lama tak kena ulser
    bykkn mnum air tau nti :)
    letak majerin pun ok tu ^__^

    ReplyDelete
  2. Ni penyakit ULSER ke ? Baru saya tahu . Saya ingatkan ULSER pendarahan dalam perut sahaja . OHhh . Thanks for the info . Saya 2 kali sebulan kena penyakit ni .. Memang penyakit ni memerlukan seseorang itu untuk MINUM air dengan banyak .

    ReplyDelete
  3. oh ulser. tips. amik vitamin c. lagi elok daripada buah jambu batu yang fresh. :)

    ReplyDelete
  4. ciknaa pun bencik gila walaupun pernah kena sekali je aritu..seksa sungguh!

    ReplyDelete
  5. saya pun selalu kena. sebab jarang minum air. hahahahhaha.... semoga cepat elok ye kak. ^^

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers