kbba

Latest Posts

SALE untuk makanan sunnah

By 4:00 AM , , , ,

As salam...

Adik2 siswi siswa...
Akak2... mana yang mengandung, dan ada anak kecik.
Lin ada tawaran istimewa ni.
Alhamdulillah... pihak mudah amal sunnah buat offer ni.
Year End Sale katanya..

Kenapa makanan sunnah ni menjadi pilihan ALineWorks???

Mudah je. Sebab aku percayakan makanan sunnah dari supplement lain.
Aku seorang ibu yang sangat benci ubat.
Lagi2 bila kena bagi ubat tu kat anak.
Punya la benci.
Sampai aku jenis bagi, bila anak betul2 perlu.
Korang tahu kan, kandungan dalam ubat ubatan ni?



Pengasas mudah amal sunnah ni, seorang pelajar perubatan dari Mesir.
Dia pun tak amalkan ubat ubatan ni.
Sebab apa? Dia dah belajar lebih dalam.
Dan setiap kandungan kebaikkan dlam ubat2an tu, ada dalam makanan sunnah.
Dan dalam makanan sunnah yang ada kebaikkan.
Hanya kebaikkan.

Jadi, pengambilan MADU asli sebagai supplement harian kita amatla di galakkan.
Jom lin nak share apa yang ada di Mudah Amal Sunnah.



Madu Asli Mesir Habbatus Sauda
500g
NP: RM130
SALE: RM90

Madu Sarang Iran 
1.4kg
NP: RM170
SALE: RM120
900g
NP: RM140
SALE: RM100



Buah zuriat 

Sepasang
NP:RM30
SALE: RM20



Pati delima
NP: RM22
SALE: RM18


Olive Oil
NP: RM22
SALE: RM18


Kapsul delima
NP:RM22
SALE: RM18



Kapsul Habbatus Sauda
NP:RM22
SALE:RM18

So, tunggu apa lagi.. harga ni, valid until 30 December 2014 tau. 
Tinggal berapa hari je lagi.. uhuhuh...
Cepat sementara stok masih ada... 



You Might Also Like

0 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers