Bakal pengarah

As salam...

Cerita pasal anak lagi...
Mesti korang bosan kan... ohhooh
Tak pe, tak baca pun tak pe...
Aku perati follower blog makin kurang...
hohoh.
It sokay...
It sorite...
No heart feeling...

Aku tak tahu la sapa yang unfollow.
Tapi, dalam 2-3 minggu ni follower aku berubah ubah angka dia.
Kejap 300... kejap 299.. kejap lagi 300 pastu 302...
Ehh.. tak pe la.. i is redho je..
Dah cerita pasal anak semendang..
Sapa nak baca kan.. bajet ko sorang ada anak???
Pfffftttt....

Tak kesah la hai.. janji aku tak canang cerita orang.
Walaupun aku ni, kekadang mamarazi gak..
Hati2 ye..
Kalau aku korek, sampai lubang cacing.. hehehe

Ni, nak cerita.. anak aku yang sulong tu, esok dah besar jadi tuan pengarah.
Pengarah apa aku tak pasti la.
Yang pasti sekarang ni, aku dah nampak bakat terpendam dia..


bakal tuan pengarah.



Kot nak jadi pengarah filem ke...
Leh mummy dia jumpa abam Aaron Ajis versi tuo nanti.

Kot jadi pengarah urusan ke...
Mummy leh jadi PA nnt kan..
Best.. leh jalan2 g outstation ngan anak mmy...
Hafidh g meeting, mmy g shopping..

Dan apa saja yang ada kaitan dengan perkejaan "arah"
uhhu

Bila nak susu, botol susu ada je kat atas meja.
Ala.. umah kecik, 2-3 langkah dah sampai kat meja.
Tapi, nak ambik tu, punyanya rajin...
Hamboi sangat anak aku tu.

"Mummy.. amik botol hafidh... "

aku pun baik hati tanya mana??

"tu...."
sambil tunjuk atas meja.
Pastu aku wat dekkk je..
Dekat sangat. Tak kuasa nak melayan..

Pastu dia jerit2 mintak...
Tak ada sapa layan...

Last sekali, dia mintak tolong adik dia..
Eh.. bukan mintak tolong.. tapi mengarah adik dia...

"adik.... amik botol apid tu... tu... "

Adik dia tanpa rasa sangsi pun terkedek kedek pergi amik botol dia.

"nah.." sambil hulur botol...

"aceh... "

sedut..sedut... habis susu...

"adik.. nak letak sana... "
Hafidh arah adik dia...

Sekali lagi adik dia terkedek kedek.. hantar botol susu...

Hamboi sangat anak sulong aku ni.
makin hari makin rajin...

Tunggu adik dia plak... nak jadi apa.





Post a Comment

5 Comments

  1. Hihihi. Comey sangat tau abang! Semoga dah besar nnti hafidh jadi pengarah ye.

    ReplyDelete
  2. Amboi...memang betul2 pengarah nih..hahahha

    ReplyDelete
  3. amboii besau spekkkk. hiihihihihi doa seorang ibu mana tau jadik pengarah... pls naikkan gaji kitaorang HAHHAHHA

    ReplyDelete