kbba

Latest Posts

Aku nak resignnnn!!!

By 2:00 PM , , , , ,


As salam...

Aku nak resignnnn!!!

Kalau gini la hari2 mau mati terbeliak aku tau.
Semalam MHA tu 2-2 buat hal.
Aku naik meroyan gak la..

Dah besar2 ni kan, mana la aku nak jaga malam sangat.
Tapi semalam masing2 buat hal.
Dengan D pun buat hal.
Hangin 1 badan tau.

Belakang aku ni, lately sakit sangat.
Mungkin nak period kot.
Tapi, sakit berganda ganda..
Aduhh... lagi2 time kat opis.
Sakit!!

Semalam, harris tido awal.
Good la kan. Aku pun rasa sakit2 badan ni nak menido je.
Hafidh dengan ddy dia.
Entah apa je Hafidh tu, tak mengantuk pun.

Entah bila, aku terlelap.



Tengah malam, aku dengar d bising2 marah hafidh.
Kencing tembus.
Padahal, sebelum tido baru pakaikan dia pampers
Hafidh pakai pampers masa tido je.
Sebab dia dah reti kan.

Aku pun terjaga, pastu amik harris suruh dia tido atas katil.
kalau dah bising macam tu, dengan harris pun terjaga.
D kemas kan tempat kencing harris.
Aku memang atas katil je la, terkebil kebil mata tu.

Settle kemas, hafidh d suruh tido ngn aku atas katil.
Kiri kanan kena kepit ngn anak bujang.
D tido luar.

aku ingat kan dorang sambung tido.
non hado ko...
Sakit hati aku.
Si hafidh memula dia diam je, haris duk merengek.
Nak tidor tak leh tido.
Aku pun marah2 dia.
Last dia tdo gak.
Entah pukul berapa masa tu aku pun tak pasti.

Lepas tu, aku rasa tangan aku macam kena tonyohh.
Sakit sangat, sekali bukak mata, hafidh tengah gerudi lengan aku guna kepala dia.
Dia tak boleh tido, dia kacau aku.
Hangin ler...
Dah la badan ni sakit2.
Budak2 ni plak nak tido, mesti nak tdo kat lengan.
Badan aku kena kunci la.

Aku marah2 hafidh, harris plak jaga.
Aduh.. ok betul2 meroyan.
Hhuhu..
Pas tu dorang mintak susu.
TAK BOLEH.. Nanti kencing lagi.
Esok baru minum...

Dorang pun diam, sambung tido.
Entah bila, aku pun terlelap.
Pastu, aku rasa badan aku kena tendang.
Bertubi2.
Sakit woitt... dah la belakang aku ni, sakit tak hilang lagi.
Tambah sakit kena tendang plak.

Sekali lagi hafidh punya kerja.
Memang kena jerit la.
Pastu dia tertido, aku pun tido.
Pastu, aku tetiba dengar bunyi alarm...

HUaaaaaa.. pagi dah.
Tak cukup tido...
Sentap tau!!!

Ok bye...
Dah luah, lega sikit.



You Might Also Like

7 leave a massage here...

  1. hehehe..sedih baca...kesian tau..
    tak pe ..sabar je la..sementara anak2 nak besar memang banyak ragam nya..

    ReplyDelete
  2. sabar la besan..
    nanti dah besar rindu balik tau suasana macam tu...

    ReplyDelete
  3. dah ada anak sendiri baru kita dapat rasa mcmana pahit manis nya kan..tapi tu lah yg mmbuatkan kita matang dalam hadapi liku2 kehidupan ini.

    ReplyDelete
  4. Memang stress kalau anak kacau malam...

    ReplyDelete
  5. Bertabah jer lah. Selagi anak2 belum besar, memang tido malam akan terganggu.

    ReplyDelete
  6. Samala dgn akk sis..malam2ku asyik terganggu tidur jela denagn dak aish..xhbs2 nk menetek je kejenya..hadeoiii

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers