kbba

Latest Posts

Cantik macam PONTIANAK

By 2:24 PM ,

As salam...

Korang pernah dengar tak iklan kecantikan kat radio. Ada 1 iklan ni dia kata

"tak ada la bila kat rumah muka macam hantu"

(kot la ayat dia gini). Aku pun ingat lupa. Pastu aku sengal pergi tanya laki...

"Mommy kat rumah tak macam hantu kan... " Lurus dan tulus aku tnya.. Pastu dia jawap



"Tak.. macam pontianak je... " 

"Haa????!!!!!"


Macam tu la reaksi aku. Ada dia kata macam pontianak?? Sentap!! Rasa nak nangis. Pastu dia gelak.. Dia kata....
























































"memang macam pontianak... tapi, pontianak lepas kena paku..."

huhuuh tak tahu nak menangis atau senyum. Time mereng laki aku dah sampai.
Semua salah radio keluar iklan macam tu. Cisss!!


rupa pontianak lepas kena paku 




You Might Also Like

5 leave a massage here...

  1. rupa pontianak lepas kena paku lawa lor....siap pakai tudung lagi tu..ayu gitu...hehehehe

    ReplyDelete
  2. macam pontianak harum sundal malam tu kira ok la.. lawa hahahaha

    ReplyDelete
  3. alolo cantiknyer PONTIANAK ni, hahaha~

    ReplyDelete
  4. hehe..cantik pontianak ni ;-)

    ReplyDelete
  5. pontianak lepas kene paku.. alalala.. mcm2..

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers