Buli anak

As salam..


Lately ni, aku suka betul buli Harris. Dia punya manja sekarang semacam sangat. Dulu tak heran pun mommy dia. Tapi sekarang ni, asyik la nak manja2. Nak susu pun cari mommy. 

Sebab tu suka amik video aksi dia. Bila kena marah.. Bila dia leka bercakap. Memang seronok. Korang rajin2 la tengok IG aku, @allene_typicalmommy . Melayan kerenah anak2 ni tak kesudahan. 
Biar la banyak mana pun video dan gambar dorang. Itu semua memori indah. 


Ni video pagi tadi. Kes aku buli Harris sebab tumpahkan susu kat seluar kerja mommy dia. Sedu sedan menangis. Hihih... 

Nak tengok lagi video omey2 Harris dengan Hafidh leh la tengok kat ig ok.
Jangan lupa follow sekali k.

Post a Comment

2 Comments

  1. alololo....cian dia. mommy buli ye

    ReplyDelete
  2. alalala cian nye iye nangis..mommy ni nak kena babap ni buli2 ni..

    ReplyDelete