kbba

Latest Posts

Cara mudah hentikan selesema - Natural Remedies

By 6:26 PM , , ,

As salam...



Hingus, selesema perkara biasa bagi anak anak kecil. Virus selesema mudah berjangkit dengan sesiapa sahaja. Terutamanya anak anak yang dihantar ke Taska. Demam dan selesema sudah menjadi rutin setiap bulan. Tapi, sanggup ke kita sebagai ibu bapa menyuap ubat ubatan kepada anak selalu? Mesti la tak kan. 

Jadi, cuba secara natural pula. Mengikut petua orang dahulu, kunyit hidup, kita gesek pada lesung, kemudian, calit pada batang hidung anak. InsyaAllah, selesema akan berhenti. Cara ini lagi mudah dari bergaduh dengan anak masa nak suap ubat. Betul tak? Selamat mencuba. 

kunyit hidup untuk hentikan selsema
Aku dah selalu buat dekat anak anak. Alhamdulillah ianya mujarab.

Sekian.

You Might Also Like

2 leave a massage here...

  1. erk..hahaha.macam tau2 je allene.. ni irine pon tengah selsema..dok hari2 bergaduh dgn dia makan ubat.. dah pandai sembur2.. hadooiii.. memang hidung kemek dia tu kena lenyek dengan lesung batu pasni..

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers