Hafidh Harris dapat adik boboy

Assalamualaikum...


Salam Sabtu korang. Aku tengah rebus kacang hijau nak buat kuih ni. Hihi... First time. Harap menjadi la. 

Last week aku balik muar. Umah mil. Kat sana ada sorang hero kecil yang membesar sihat bagai juara. Anak2 bujang aku apa lagi, asik la sibuk nak mendukung dan memangku. 

Aqil aisy nama dia. Sedap kan. Leh geng dengan aryan dan adeel. Hahaha nak juga kan. 


Ni hafidh aryan sibuk suh letak baby kat pangku dia

Yang ni, sibuk masing-masing telek aqil

Suka tengok ragam anak2 dengan Anak kecil. Terasa nak juga bagi dorang adik betul kan. Tapi, apakan daya. Mommy daddy belum ready. Tunggu hal rumah kami settle, insyaallah boleh la menambah umat. Tapi, kami hanya merancang.  Kalau Allah dah bagi, kami terima. Mesti ada sebab Dia bagi kan... 

Pagi tadi, pun dapat berita kawan Blogger preggy No 3. Seronok sangat. Rezeki dia. 

Ok la, sambung wat kuih. Tata.

Post a Comment

5 Comments

  1. diorang tak sabar nak adik tu. hehe

    ReplyDelete
  2. insya'Allah kalau dah rezeki Allah x ke mana. dapat lah menambah ahli keluarga hendaknya.;)

    ReplyDelete
  3. nak adik lagi la tu..gugurl pulak!haha

    ReplyDelete
  4. Comel baby...buat kuih kacang hijau? Kuih apakah?

    ReplyDelete