Potong kuku abang

As salam... 

Anak bujang kami makin banyak akal. Suka tiru apa mommy dengan daddy dia buat. Masa balik Muar haritu, dia jumpa sepit kuku. Terus amik pastu nak potong kuku abang dia. 

 


Tengok la tu... cara dia, jemah sangat tau. Si abang pula, beria hulur kaki bagi adik potong kuku. 
Geram dengan Harris ni la.. Pagi tadi bangun awal. Siap sahur sekali dua beradik ni. 
Ini la yang bestnya anak rapat. Hubungan dorang pun rapat. Cuma.. nak senang tu, makan masalah.. =D 

Post a Comment

6 Comments

  1. so sweet :)
    memupuk kasih syg berdua...

    p/s: aida loncat dari gmbm @ fb. frens ya :)

    ReplyDelete
  2. hehe..dah panjang akal da, makin bijak.. tu tandanya sel-sel otak sedang berhubung =)

    ReplyDelete
  3. hahaha..adehhh.. kerjasama adik beradik ni.. tp betul2 ke dia cepit kuku tu,..huhu

    ReplyDelete
  4. alolo.. comel je tolong ketip kuku abg ea.. hahaha

    ReplyDelete
  5. anak dkna memang fobia nak potong kuku.. time dia tidur jer baru boleh potong kuku.

    ReplyDelete