kbba

Latest Posts

Daddy hutang durian

By 12:04 PM ,

As salam... 

Fuhhh... peluh jup. Makan durian ni, memang panaskan badan. Tak makan durian, tapi tengok orang makan, hati pulak yang panas. uhhuhu 

Setiap hari, balik kerja kalau nampak lori jual durian tepi jalan, mesti anak2 aku berzikir daddy nak durian... nak durian... Pastu kan, daddy dia jawap.. nanti ye.. nanti ye... 

Semalam dengan selamba daddy dia whatsapp hantar gambat kat bawah ni kat aku... grrrr.... aku tak heran benor nya. Dah memang tahu, D memang suka makan durian. Dan dia pandai pilih durian sedap2. 

sakan berdurian 



Aku pun apa lagi, terus ugut dia... bagi tahu hafidh... daddy makan durian tak ajak hafidh... hahahah lalala memang kejam. Balik je, lepas amik anak.. aku terus tunjuk gambar ni kat hafidh dengan harris. Terus anak2 cakap wah.... durian.... 

Lepas tu, daddy dia pun kata.. esok ye... esok kita beli durian.. hahaha . Habis la kalau hari ni tak tunaikan janji ye daddy. Baby dalam perut pun nak gak. ihihih 

Malam ni tau daddy.. jangan lupa :P 





You Might Also Like

1 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers