Mandian herba untuk ibu berpantang

As salam... 


Bila bab berpantang ni, ada yang seronok, dan ada yang tak seronok. Yang seronoknya kita dapat rehat,di urut, mandi herba dan macam-macam lagi. Badan terasa segar je. Yang tak seronok bab makan dan tak boleh keluar rumah la. Tapi, itu semua untuk kebaikkan kita. Tak perlu mengeluh. Bak kata orang dahulu, susah-susah dahulu, senang-senang kemudian hari. Dah tua nanti tak ada la mengadu sakit2 badan kan. 

uncang mandian herba

Kalau orang dahulu, mereka akan rebut daun serai wangi dan lain2 dalam periuk. Kemudian kita tapis dan amik airnya untuk buat mandian. 

Tapi, sekarang tak perlu susah macam tu sekali. Cukup sekarang rebus uncang mandian herba ni. Dan boleh terus pakai tanpa perlu tapis dan bersihkan sisa daun yang bersepah selepas mandi. 

1 uncang boleh digunakan 3-4 kali mandian. Jimatkan. Jadi, apa tunggu lagi, meh pakat beli uncang mandian herba ini untuk kegunaan semasa berpantang. 

Mandian herba untuk ibu berpantang
Khasiatnya :

📌Badan terasa segar
📌Meningkatkan pengeluaran susu ibu
📌Membuang angin dalam badan
📌Menyegarkan urat saraf
📌Menghilangkan bau badan
📌Sebagai aroma terapi

* pos hanya pada khamis dan isnin

Do whatsApp/Telegram
📞📠 019.252.3932

Like our page at 🇫🇧
www.facebook.com/MommylinLoveandCare

#sayajualbarangbaby #newborn #barutcomel#cottonlover #barutbaby #artstouchproduct #artstouch#alineworks #MommylinLoveandCare #mandianherba#ibuberpantang #naturalway #tradisional #seraiwangi#spadirumah

Post a Comment

5 Comments

  1. Rasa mcm nak order pulak. hehh. padahal anak dara lgi. hehe

    ReplyDelete
  2. bestnya kalau masa berpantang dapat mandi mandian herba macam ni. memang badan jadi segar.

    ReplyDelete
  3. kalau ade rezki anak ketiga leh beli ngn ko je nnt mandian herba ni hehe

    ReplyDelete
  4. Bestkn guna.. Tpi sy guna jenama D'herbs

    ReplyDelete