Abang dan Adik bergabung

As salam.... 


Percayalah... bila adik beradik jarak tak jauh ni, dorang punya rapat tu memang macam BFF. So, korang jangan pening pula bila tengok masing2 bergandingan mengusahakan sesuatu. Ianya boleh mendatangkan marah atau kegembiraan. Hhihih

Bukan bergaduh je dorang ni rajin. Menyepah pun bersama2. Ada je akal nak buat. Lagi ada geng lagi maju. Menjadi jadi idea nya tau. 



Ini la kerja dua beradik ni. Teka dorang buat apa? 

hahah........

Dorang sibuk bagi pet makan. Si Don tu la. Kura2 MHA. Pantang balik dari berjalan, mesti itu yang dituju. Kalau tak bagi, itu la yang dia buat. Tarik kerusi, bagi sendiri. Bijak!! Nak marah tak boleh. Perhati je la. 


Post a Comment

5 Comments

  1. HAHA..hannah dgn hadeen pun sama..ade je keje dorang..bestnye ade pet..ade ke hannah mintak bela ayam..haih lahhh

    ReplyDelete
  2. nk tgk gambar don...citer la pasal don plak..

    ReplyDelete
  3. haha bab menyepahkan rumah tu memg xtahan.
    JOM FOLLOW SAYA

    ReplyDelete
  4. agreeed lin.
    mcm nurin & syuhada la jugak.
    jarak dekat. kamceng.
    bergaduh pun selalu hu hu hu...

    ReplyDelete