kbba

Latest Posts

Cerita EVEREST yang ditunggu

By 10:00 AM ,

As salam... 



Korang kenal gunung Everest masa bila? mesti ramai kenal masa rakyat malaysia daki dulu kan. Tak silap masa tu aku sekolah lagi. Siap ada lagu Hafal wei masa tu... Everest.....eeee... sinar gemilang menanti... bla..bla.. lupa plak.. . :P 

Kejayaan dipuncak everest dah banyak sekarang. Pernah juga perempuan melayu berjaya mendaki everest. Saat dia menceritakan detik dia disana.. Allahu.. kuatnya la perempuan ni. Bayangkan ada yang kena potong jari sebab dah membeku. Adoii nyilu. Dia pula patah gigi. Pergghhh cabaran tu. Memang hanya orang kuat je boleh berjaya. 

Aku suka Everest. Tak tahu kenapa. Ianya suatu kebesaran Allah yang penuh misteri. Sekarang ni, nak feling jelajah Everest senang je. Jom tengok movie ni. 
Manusia semakin modern. Semua cerita boleh direka dan difilemkan. Mudah untuk kita yang tak pernah alami untuk sama2 merasainya. Jangan lupa tengok tak rugi, best. Baru sikit ni.... 




You Might Also Like

4 leave a massage here...

  1. tabiklah dorang yang dah sampai atas tu..aku ni usahkan gunung..naik tangga pun dah mengah..hahaha..nampak sangat stamina takde..

    ReplyDelete
  2. Kenal everest ni masa skolah rendah sebab masa kuiz penah di soal apa nama lain everest.. hahahaha.. budak kecik xtau apa2.. pastu sampai skang ingat nama tu.. "Chomolungma"

    ReplyDelete
  3. Banyak nyawa yg melayang di everest. Kalau nak ke sana, kena mantapkan niat kerana Allah. Nak tengok kebesaran Allah.. Bukan untuk nama..

    Recent post: Kerana air, tandas meletup!!!

    ReplyDelete
  4. xtahu pulak ada cerita nie..
    menarik jugak untk ditonton nie.
    gambar skang pun dh HD.
    kalu tngok tu ibarat dah mcam kat sana.

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers