kbba

Latest Posts

Janji durian tertunai

By 10:09 AM , , , , , ,

As salam...

Alhamdulillah.... daddy MHA dah tunai janji... Ingat janji dicapatikan dia... hahaha.
Kami makan durian kat tempat yang sama kami makan di tepi jalan tu. Aku pernah buat entry durian tepi jalan. >>link<< 

Masa makan kat sana aku cakap sedapkan. Dan semestinya la kali kedua kami berhenti kat tempat yang sama juga. uhuh. Tapi kali ni. Rasa dia......................




D24 yang owesome wei... 




























WOW!!! Sedap sangat... huhuhu entah la nak terangkan macam mana sedap dia. Lemak... tak terlalu manis... ya ampun. Geram aku. Aku siap kata kat D, " Sedapnya durian tu...." Anak2 makan senyap je. Tapi, mommy dorang yang makan macam tak pernah makan. Hhuhuuh . D beli sebiji je. Tapi besar jugak la size dia. Pandai D pilih. Hihih. Sebiji tu pun dah RM25 kot. huhu. Redho je la. Makan sebiji anak beranak kekenyangan.


masing2 baik je duduk kat kerusi makan


Hafidh siap suruh tangkap gambar dia lagi. Pastu tak mo pandang kamera. Boy sangat la anak mommies ni. Geget kang. Tak lama lagi, berakhirla musim durian. Huuhu. Adios durian... =)




You Might Also Like

4 leave a massage here...

  1. ok cepat2 scroll down sebab jeles...sampai hati..akak suka durian,.....

    ReplyDelete
  2. teringin la jugak.
    last makan ari tu raya pertama :)
    yum yum nyer!

    ReplyDelete
  3. wauuuu doyannnnn..

    aku hantu doyan!

    k bai!

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers