kbba

Latest Posts

Ciri-ciri lelaki hensem sebenar

By 8:00 AM

As salam... 



Sekarang ni, dah jadi trend orang perempuan dok syok tengok lelaki sado, macho, sasa, gentlemen... dan macam2 lagi la... Kalau dulu orang lelaki je pos gambar perempuan seksi cantik. Now, orang perempuan pun dah buat macam tu jugak... uhuh. 

Tak dinafikan zaman sekarang ni, memang paras rupa dan luaran itu penting. Tapi tak semua orang memiliki paras rupa tampan dan berbadan sado kan. Laki i yang kurus sawo matang tu pun hensem apa... Susah nak jaga dia tu, walaupun dah bagi anak 2 orang. 

Selain dari ciri2 yang lin sebut tu, ada lagi ciri2 lain yang tersembunyi untuk lelaki hensem sebenar ni. Antaranya pandai memasak. 

ok anak2 gadis, mak2 gadis.. jangan cair ye... uhuh 
 Nak cuci mata lagi tak? nak tahu ciri2 lelaki hensem lagi tak? jom tengok ni... =D 

You Might Also Like

1 leave a massage here...

  1. hensem.. ? subjektif..

    tapi, kalau rezeki, ehh... pandang tak lepas.. haha

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers