Rysya - Rahsia kecantikan Rozita Che Wan

As salam... 


Hello semua.... Mesti korang kenal siapa Rozita Che Wan kan? Pelakon wanita yang cantik kat Malaysia ni. Semua perempuan, kalau boleh nak jadi cantik macam che ta. Aku pun kalau boleh nak cantik sama... Hihiih. Perempuan mana tak nak cantik kan... 

Baru aku tahu, Che ta seorang yang tak suka pergi buat rawatan kecantikan di luar. Beliau lagi suka melakukan rawatan dirumah dengan menggunakan bahan semulajadi. Lagi mudah katanya... best kan. So mommy.. jom kita cantik2 juga. Buat dekat rumah je. Tak perlu keluar pun. 

RYSYA SKINCARE

Selain itu, Che ta juga menggunakan RYSYA Skincare. Mesti tak pernah dengar kan. Sebenarnya lama dah che ta gunakan Rysya ni, sebelum baby comel che ta lahir lagi. Cuma sekarang je baru promosi besar besaran. 




                                        


Semalam, lin berkesempatan melibatkan diri di Majlis An Evening of Beauty Hi- Tea bersama Rozita Che Wan. Sebab tu la lin dapat ilmu serba sedikit mengenai rahsia kecantikan Che ta... 


Produk RYSYA ni, di asaskan oleh Puan Noorazlina Mohd Noor. 5 jenis produk Rysya yang mempunyai rahsia kehebatan tersendiri. Dari pengalaman Rozita Che Wan , Rysya skincare dapat menganjalkan kulit wajah dan pelbagai lagi kebaikkan untuk kulit beliau. 


PC berlangsung 
pengasas Rysya 
Oh ya, selain Rozita Che Wan, di majlis ni juga, mereka memperkenalkan Pakar Perunding Imej Rysya, Puan Wawa Idris. Beliau akan berkongsi tip-tip penjagaan dan penampilan diri serta kaedah penggunaan produk Rysya.                          

Bersama puan wawa idris

Pakar perunding imej Rysya
                             
INFO PRODUK RYSYA SKINCARE

Rysya produk 
                                                    
Antara produk Rysya adalah:- 

Rysya LY Cleanser  - "pembersihan secara lembut" terhadap kulit wajah. Menjadikan kulit segar tanpa ganggu kelembapan semulajadi kulit. 

Rysya LY Toner - Melindungi kulit , dan menjadikan kulit berseri, lembut dan licin. Selain itu, kulit akan lebih tegang dan mengecikkan liang-liang pori. 

Rysya LY 24K Gold Serum - Merangsang regenerasi kulit. Melawan tanda-tanda penuaan  secara semulajadi. Ianya juga mengandungi lebih banyak bahan aktif berbanding krim muka yang lain. 

Rysya LY Gold Miracle Cream - Istimewanya mengandungi ramuan anti penuaan unik yang dipatenkan. Melambatkan proses penuaan kulit dan meningkatkan jumlah kolegen. Ianya juga dapat membantu meningkatkan ketegangan, keanjalan dan kelicinan kulit. 

LY Bird Nest Body Scrub - Sabun buku bukan alkali yang mengandungi " sarang burung walit dan kolagen ". Ianya membersih, melembap dan mencerahkan serta menegangkan kulit badan. 



Produk Rysya sesuai untuk lelaki dan perempuan. Target umur yang sesuai adalah 18 tahun dan keatas. Bak kata che ta, takkan nak pipi jatuh ke bahu... huuhuh Makanya sebelum kulit jatuh, sama2 la kita kasi tegang semula. Tak dapat macam 18tahun, tapi muda 20 tahun pun ok la kan... ihihhi 

Agak2 mak yong bawah ni, leh maintain cung macam che ta gak tak? ihihihh. Selamat membaca mommies... =D 

                                        



Bagi yang teruja nak beli nak tahu cari di mana? ni lin share info ok. 

Webpage: www.rysya.com
Instagram: @rysyaskincare #rysyaskincare
Whatsapp: 019-738.8866
Office: 03- 7831.8669
Alamat: Thames Skincare Sdn. Bhd, D10-9-1, Blok D10, Pusat Perdagangan Dana 1. 


Post a Comment

4 Comments