kbba

Latest Posts

Tip untuk kuku sentiasa sihat dan berseri

By 3:31 PM ,

Assalamualaikum....


Tengah buat apa tu? Kilatkan kuku ye? Hihi. Tu la hobi aku dulu. Zaman bujang, tak ada komitmen sangat... Tak ada laki tak ada anak... Kerja asyik kilatkan kuku. Seronok tengok kuku kilat dan sihat. Orang perempuan kan... 

Tu dulu la. Sekarang sudah tiada masa untuk itu semua. Kalau dah kilatkan pula, bila cuci pinggan nanti pudar balik... Sedih!!!  Mesti korang pun stress kan. Dah tu macam mana nak kuku cantik? Haaa... Lin ada rahsia nak share. 

Dulu mungkin ramai orang pandang rendah pada kecantikan kuku apa ada hal. Kuku je... Sapa nak tengok. Eh..Eh.. Diri sendiri pun nak tengok kuku cantik tau. Cuba korang tengok kuku orang yang cantik berkelip tak mata tu?? Haaa.. Tapi, kita tak boleh la nak lukis corak2 kan... Nanti macam mana nak solat. Jadi, penyelesaiannya.... 

#vitaminkuku



Gunalah vitamin kuku. Murah je korang. Baru rm15 Sebotol. Sapu je bila2 free. Segala khasiat dan minyak yang terkandung dalam vitamin kuku ada membaik dan mencantikkan kuku kita. Dah cantik mesti la sihatkan. Jadi, dah ada cara mudah... Tunggu apa lagi. Meh beli dengan @mommylin_loveandcare.  Pergi je ig ni, korang akan dapat macam-macam inform kecantikan.  Harga semua berbaloi Ok. 

dimana jua pun boleh pakai 

happy customer

Hasilnya ramai yang puas hati. =D 



Vitamin kuku
(jasmin, blueberry, oren, rose, honey peach)

RM15 exclude postage

You Might Also Like

2 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers