Pelajar IPT cabul pelajar sekolah

Assalamualaikum....

Semalam kes terbaru di S19, kes cabut budak sekolah di tandas perempuan. Bila dapat je berita ni, ya Allah takutnya laa.. Memang orang sekarang perangai masing-masing tak diduga. Teruk sangat. Walaupun disekolah, sanggup dia buat kerja terkutuk tu.





Difahamkan, lelaki tersebut yang berumur 23 tahun, seorang pelajar IPTS jurusan engineering. Bijak orangnya, tapi dah kenapa pergi cabul budak kecil. Suspek memanjat tembok pagar sekolah tersebut dan membuat kerja terkutuk itu di toilet pelajar perempuan. Suspek sempat mengikat seorang pelajar perempuan tapi, pelajar itu menjerit dan didengari rakan-rakan yang lain.

Guru-guru disitu menangkap suspek sebelum menelefon pihak berkuasa. Difahamkan, kejadian telah berlaku berulang kali. Tetapi suspek berjaya melarikan diri.

Sungguh manusia akhir zaman. Sanggup seorang bijak pandai memanjat tembok pagar dan mengikat pelajar perempuan semata mata untuk mencabul. Aissshh... kalau la lin ada disana, memang ku kakikan dia. Puas hati. hohoho emo ok.

Mungkin mangsa akan trauma kan. Semoga mereka tabah, dan mendapat sokongan rakan lain.

sumber berita: group whatsapp 

Post a Comment

4 Comments

  1. Macam2 sekarang nih ... Saya pun dapat dr group wasap gak ... Takut mengenangkan saya ada anak2 yang tengah membesar ...

    ReplyDelete
  2. Julia pun nak emo sama ni...haishhhhhhhhh bijak pandai tp Allah tlg sedarkan hamba Allah ni...semakin takut dgn perangai manusia bertopengkan syaitan

    ReplyDelete
  3. Allahu Akbar.
    gila ke hape???
    aida cukup risau dgn zaman skang.
    anak2 dara aida berdua tu memang aida jaga ketat.
    moga di skola diorang selamat la...

    ReplyDelete