Cuti ulangtahun 2017

Assalamualaikum...

Hello my blog... mommylin tengah on mood cuti ni. Ala... dalam Malaysia je... hukhuk...
Tak mampu nak g obesi la heii...

Lama dah rasanya xbercuti. Paling akhir pun rasanya masa pergi A famosa melaka tahun lepas. Masa tu aydina kecik lagi... senang je nak bawa ke mana2 pun.


Dalam pada sibuk dengan urusan seharian kita... kena la curi masa sikit g rehatkan minda.. harap sgt boleh rehat2 ni.. huhu. Almaklom anak2 ni ragam dia bukan kita boleh jangka.

Akan tetapi... Anniversary Sale BCbM tetap berlangsung. Balik je cuti nanti laju2 mommylin pos biskut korang ye..
Mana yang nak order pun boleh... lai..lai... sale terlajak murah dah tu. Rugi sapa tak beli.


Ok la... pening plak kepala ni menaip dlm kereta... halalkan lah mana yang typo ye.

Mommy yg mood vacation,
Mommylin


Post a Comment

0 Comments